
Servis hizmet yönetimi
DİA ile Otomotiv yedek parça satışı gibi satış sonrası servis hizmeti bulunan ürünlerin takibini, garanti sürelerini kontrol altında tutup yönetmek için geliştirilmiş kullanıcıya kolaylık sağlayan DİA servis yönetim modül gelişmiş özellikleriyle başarılı işletme yönetimleri yapılır.
- Servis form ve personel yönetimi
- Servis adımları tanımlama
- Hizmetlerin maliyetlendirilmesi
- Prim ve görev takibi
- SMS, Mail desteği sağlanması
- Özel değer takibi
- Faturalandırma
- Seri bazlı garanti takibi
- DİA E-ticaret entegreli arıza takibi
Neden DİA Servis Hizmet Yönetimi? – Bırakın O Yönetsin!
Teknik sektörün her ihtiyacını karşılayan DİA Yönetim Sistemi, sayesinde ithalat ve ihracat, satış ve teslim, maliyet ve kar dahil her süreci aktif olarak takip edebileceksiniz. Sürekli güncellenen ve geliştirilen yapısı sayesinde tek sistem üzerinden online olarak işlemlerinizi yapacaksınız. Entegre yapısı sayesinde ödeme ve kargo kontrollerinizi de anında gerçekleştireceksiniz. DİA Servis Hizmet Yönetimi kullanarak her durumda en verimli çalışmayı gerçekleştireceksiniz.
Servisiniz Güvenli Ellerde!
DİA Servis Hizmet Yönetimi sayesinde teknik servisinizi takip edebilirsiniz. İstediğiniz sayıda teknik servis elemanınızı sisteme tanımlatabilir, servis elemanlarına servis formu veya görevlendirme atayabilir, prim takibi yapabilirsiniz. Vereceğiniz hizmetleri, fiyatları, sözleşmeye dahil malzemeleri ve ödeme şekillerinizi tanımlayarak işinizi kolaylaştırabilirsiniz. İnternet üzerinden satış yaparak bu satışlarınızın müşteriye ulaşıp ulaşmadığını teyit edebilir, stok alış – satış istatistiklerinizi edinebilirsiniz.